Sposób na apetyt na słodycze

przez / sobota, 31 Styczeń 2015 / Opublikowano wTrwałe odchudzanie

Kobiety, które uwielbiają słodycze bardzo często sięgają po słodkie pyszności w ciągu dnia. To sprawia, że słodycze stają się jednym z głównych źródeł energii, co z kolei przekłada się na wzrost wagi ciała.

Wiele kobiet podczas odchudzania całkowicie wyklucza słodycze z codziennej diety z dnia na dzień i niestety wiele z nich nie potrafi wytrwać w swoim postanowieniu. Jeżeli również masz problem ze zbyt częstym sięganiem po słodkie przekąski to w dalszej części przedstawię Ci skuteczny sposób na zmianę tego nawyku.

 

 

 

 

 

Nadmierny apetyt na słodycze

Całkowita rezygnacja ze słodyczy często nie przynosi efektów w odchudzaniu i wiele kobiet wraca do starych nawyków w niedługim czasie. Taki stan rzeczy jest normalny, ponieważ zarówno umysł, jak i organizm przyzwyczaił się do ulubionych przekąsek, jakimi są słodycze. Im silniejsze przyzwyczajenie, tym trudniej go oszukać. Jeżeli doświadczyłaś takiego stanu rzeczy to wiesz o czym mówię.

Drastyczne odstawienie słodkich przekąsek może powodować takie stany jak: zawroty głowy, złe samopoczucie, rozdrażnienie, a nawet stany depresyjne. Jeżeli Jesteś kobietą, która ma problem z podjadaniem słodyczy to mam dla Ciebie wskazówkę, którą sam stosowałem ponieważ uwielbiałem słodycze. Lubię je do dziś, ale obecnie spożywam o wiele mniej niż kiedyś.

Jeżeli chcesz opanować apetyt na słodycze, to zadbaj, aby najpierw zjeść wartościową przekąskę. Może to być owoc lub warzywo, które wypełni żołądek i będzie w nim mniej miejsca na słodkie smakołyki.  W ten sposób słodycze staną się przyjemnym dodatkiem, a nie głównym źródłem energii. Podejdź do tego w ten sposób: najpierw obowiązek (zjedzenie owocu), a potem przyjemność (zjedzenie czekoladki). Na początku będzie Ci ciężko, ale przekonasz się, że już po kilku dniach stanie się to naturalnym nawykiem.

Jak opanować wilczy apetyt?

Wiele kobiet podczas odchudzania cierpli na tzw. ,,wilczy apetyt”, czyli na silne napady głodu. Jeżeli masz z tym problem to śmiało możesz zastosować mój sprawdzony sposób.

Zawsze, gdy zaczniesz odczuwać silny głód między posiłkami, staraj się zjeść ulubiony owoc. Istnieją też batony proteinowe, które zawierają dużo białka. Produkty białkowe pomogą Ci utrzymać uczucie sytości do głównego posiłku. Oczywiście z ilością białka w diecie nie należy przesadzać. Jeżeli chcesz opanować apetyt, to zastosuj powyższe rady.

Wkrótce przekonasz się, że skłonność do objadania się zniknie. Jeżeli nie masz  silnej woli podczas odchudzania, to zadbaj o to, aby najpierw zjeść wartościową przekąskę, a tuczące dodatki traktuj jako nagrodę za uprzednie zjedzenie zdrowego produktu. Takie podejście zapewni Ci zdrowe i skuteczne odchudzanie.

 

Dodaj komentarz


W GÓRĘ