Jak rozpoznać dobre pieczywo razowe?

przez / poniedziałek, 09 Luty 2015 / Opublikowano wTrwałe odchudzanie

pieczywo pełnoziarniste na odchudzanieBardzo często po pieczywo pełnoziarniste sięgają kobiety, które chcą schudnąć. Niestety, pieczywo pełnoziarniste bardzo często mylone jest z ze zwyczajnym pieczywem zabarwionym na ciemny kolor. Jeżeli chcesz schudnąć to staraj się zwracać uwagę na pieczywo które kupujesz.

Często zwyczajne pieczywo jest zabarwiane po to, aby przypominało to, które zawiera w składzie mąkę z pełnego przemiału. Dlatego w tym artykule podam Ci kilka konkretnych sposobów na to, abyś mogła odróżnić wartościowe pieczywo pełnoziarniste od ciemnego.

 

 

 

Sposób numer 1

Zanim włożysz chleb do wózka z zakupami, uważnie przeczytaj etykietę, jeżeli jest dołączona. Dobre pieczywo pełnoziarniste musi zawierać w swoim składzie mąkę żytnią z pełnego przemiału. Dlatego staraj się wybierać chleb, do którego załączona jest etykieta ze składnikami. Nie sugeruj się widocznymi kawałkami ziaren, ponieważ często są one dodawane do zwyczajnego pieczywa o ciemnym zabarwieniu. Jeżeli etykieta nie została załączona to zastosuj pozostałe sposoby.

Sposób numer 2

Pieczywo pełnoziarniste jest cięższe od białego. Jeżeli weźmiesz do ręki chleb biały i chleb pełnoziarnisty o podobnych gabarytach to poczujesz różnicę. Możesz wykonać też inny test. Weź do ręki bułkę pełnoziarnistą i bułkę białą. Następnie ściśnij obie, a przekonasz się, że ta pierwsza jest bardziej zbita, tę drugą ściśniesz z łatwością. Oczywiście wykonaj sobie taki test w domu, bo w sklepie będzie to dziwnie wyglądało.

Sposób 3

Kupuj u zaufanego sprzedawcy. Jeżeli masz swojego sprawdzonego sprzedawcę i wiesz, że sprzedaje pieczywo pełnoziarniste to staraj się kupować tylko u niego. Wtedy będziesz mieć pewność, że płacisz za produkt, który jest oryginalny i który korzystnie wpłynie na odchudzanie.

Pamiętaj, że pieczywo pełnoziarniste zawiera dużo błonnika, który ma kluczowe znaczenie w skutecznym odchudzaniu. Błonnik przede wszystkim utrzymuje uczucie sytości przez dłuższy czas, usprawnia proces trawienia, usuwa toksyny z organizmu oraz zapobiega wchłanianiu cukrów prostych podczas procesu trawienia.

 

 

Dodaj komentarz


W GÓRĘ